Powered By Blogger

środa, 30 stycznia 2013

Liebster Blog Awards+notka nieformalna.


SKY FALL GIRL JEST PROSZONA O PRZECZYTANIE TEJ NOTKI DO KOŃCA. 
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera, dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.




PYTANIA DO MNIE:

1. Jak długo jesteś Directionerką ?
Od marca 2011r.
2. Która z piosenek 1D najbardziej Ci się podoba ?
Irresistible na równi z I Would
3. Danielle, Eleanor czy Perrie ?
Wszystkie 3, chociaż Perrie inspiruje mnie najbardziej.
4. Styl którego z chłopaków podoba Ci się najbardziej ?
Harry'ego.
5. Czy któryś z chłopców followuje Cię na TT ?
Niestety nie ;(
6. Co inspiruje Cię do dalszego pisania ?
Muzyka.
7. Jakie masz hobby ?
Oprócz pisania opowiadań, pisze jeszcze teksty, rzadziej wiersze, słucham muzyki i rysuję.
8. Jak reagujesz, kiedy ktoś krytykuje Cię za to, że jesteś Directioner ?
Zachowuje spokój, bo każdy ma prawo do własnego zdania. Ale jak ten ktoś zaczyna mnie obrażać z tego powodu, to już inna sprawa. 

PYTANIA DO NOMINOWANYCH:


1. Jak myślisz, czemu hejterzy najbardziej czepiają się Liama? 
2. Co skłoniło cię do założenia bloga?
3. Masz konto na TT?
4. Dzięki czemu zaczęłaś pisać?
5. Wolisz girlsbandy, czy boysbandy?
6. Co sprawia, że dalej piszesz?
7. Który z chłopaków ma twoim zdaniem najładniejsze oczy?
8. Czy uważasz się za osobę kreatywną?

NOMINOWANI:

1. http://kochamcietakiegojakijestes1d.blogspot.com
2.  http://lovecarrotslikelouis.blogspot.com
3. http://andallthisilttlethings.blogspot.com
4.  http://sweet-world-with-1d.blogspot.com
5. http://larrystylinsonlov.blogspot.com
6. http://rockmeandloveme.blogspot.com
7.  http://onedirection-and-cinderella.blogspot.com
8.   http://story-of-one-direction.blogspot.com



################################
Teraz notka nieformalna. 

                                                 O LBA I SKY FALL GIRL

Z tych ośmiu blogów, które naprawdę polecam i kocham, chcę wyróżnić, blog Sky fall girl, czyli:

http://onedirection-and-cinderella.blogspot.com

Dziewczyno, moim zdaniem już wygrałaś! Masz przeogromny talent. Powiem, że trochę ci zazdroszczę, że ja tak nie potrafię. 
I masz na sumieniu moją edukację, ponieważ codziennie będę przesiadywać przed kompem i czytać resztę twoich blogów. Z niecierpliwością czekam na dalsze losy Eveline ^^ 
Ta historia, niby jest o 1D, ale myślę, że spodoba się każdemu, bo nie jest takim rozłemłanym romansidłem, takim jak moje opowiadanie. 
Apropos, opowiadanie o Cat i Harrym powoli się kończy, i obiecuję, że następne opowiadanie będzie bardziej porywające i mniej romansowe niż poprzednie. 
Do Sky Fall Girl:
Jeśli chcesz, to napisz do mnie (gadka jak w agencjach towarzyskich XD) na maila:
 marisia1910@wp.pl
Myślę, że będziemy miały o czym pogadać, bo ja tez uwielbiam fantastykę. 
Ciekawe co bym czytała gdyby nie moja kuzynka, która pożyczyła mi Magiczną Połówkę? Pewnie wcale nie zaczęłabym pisać...
Od razu mówię, bo też miałam z tym problem (genialna ja)
-W notce skopiowanej, na samej górze o LBA, jest napisane o 11 nominacjach i 11 pytaniach. Gdzie nie wejdę widzę 8 nominacji i 8 pytań. 

                                                            O MUZYCE

Kto słyszał o Shanie Harperze? A kto ogląda Powodzenia Charlie? A kto pamięta chłopaka Teddy, Spencer'a?
Tak, Spencera gra Shane Harper, który jest również  piosenkarzem. Ja, mam słabość do piosenkarzy. 
Mam też kilku mniej znanych artystów, a uważam, że są fajni. 
1. Shane Harper- One Step Closer To You
2. Adam DiMarco-Now I Can Be The Real Me z Radio Rebel
3. Olivia Holt (dziewczyna dla odmiany)- Nothing Gonna Stop Me Now. Ma podobny głos do Miley Cyrus. 
4. Luke Benward-Let Your Love Out
Piszę o tym wszystkim, bez konkretnego powodu. Ja, bardzo lubię poznawac nowych piosenkarzy/piosenkarki/zespoły. Czasami potrafię siedzieć kilka godzin i wygrzebywać w YT fajne piosenki. 
Słyszeliście kiedyś EVANSENCE?  Jest super! Zwłaszcza Everybody's Fool. 
To chyba pierwsza taka długa notka. Gdy zakładałam tego bloga miałam tu zamieszczac tylko opowiadania, ale teraz, pisanie działa na mnie terapeutycznie. Zwłaszcza kiedy widzę, że ktos wchodzi, i od ostatniej notki mam kolejne 50/55 wejść. To naprawdę wspaniałe uczucie. Idzie się przyzwyczaić, że nikt nie komentuje -,-
Jak siadałam do kompa byłam wściekła jak cholera, a teraz, kończąc wpis, smieję się do monitora jak na psychopatyczną Directionerkę przystało :D
Zapraszam do komentowania. 
Love,
Mara. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz